Tröttare än tröttast

Allmänt Permalink0
Ska åka till jobbet snart och är svin trött men antar att man blir pigg när man kommer dit och ska hålla igång! 
Är sjukt dålig på att blogga fast jag har tiden och jag vill ju blogaa för kunna ha en öppen dagbok för att kunna kolla tillbaka senare vad man har gjort och tyckt. 
Men har haft två toppen helger, förr förra helgen var vi några i annies landställe och hade en sjukt kul helg, ena dagen en karetfylla på kortaste tiden ever haha, sen nästa dag en lagom fylla om man ska prata de haha men med massa skoj och sen natt. 
Förra helgen var se lets dance mys på fredagen och på lördagen och söndag roligt häng med min underbara moster!:) 
Nu längatar jag till min säng ikväll och sen teater imorgon som är så rolig och givande!:) 

Mys vid brasan på landstället 

En full simon på golvet haha!! Från landstället :)

Haha trött jessi och lenita haha!!;) 


Till top