Ååh nej..

Allmänt Permalink0
Idag när jag var påväg till jobbet kände jag att något var på g att bryta ut i kroppen. Jag drack 4 koppar te på 3 1/2 timme och har känt mig lite bättre, så jag skippade tanken att stanna hemma utan åkte till filmkursen. När kursen nästan är klar så blir de som en käft smäll; huvudvärk, seg, trött, varm och kan knappt ha ögonen öppna. Helt slut :( tur att jag är ledig imorgon så jag inte har nått att stressa till. Känns ändå som tur eller nått. Många på mitt jobb har varit sjuka och jag brukar bli sjuk bara någon nämner de (har sämst immunförsvar). Men blev inte och tror att min goda kost har gjort mycket för de.Super bra att jag hann göra min viktiga vecka utan att vara sjuk. Men då kom de väl nu istället. Bättre de! Var ju nästan en tidsfråga innan man blir sjuk så mycket som folk hostar och inte håller för på tågen... Snart hemma och ska slänga mig i sängen och pussa på mina bebisar. Sov gott!<3
Till top