Härliga Lördag!:)

Allmänt Permalink0
Sjukt trist färg de är ute, grått och mörkt. Men jag skiner ändå! :) Idag ska vi åka hem till morfar för han fyller 78 år!:) Grattis fina Morfar :D<3 Så har gjort mig klar och jag ska vara den som kör :)

Har nu gått fyra veckor sen jag började med strikt LCHF, har gått ner 5.2 kg! Jag är grym ;) Har rent ut sagt gått ner genom att äta, har hunnit träna lite men inte alls lika mycket som vanligt för har haft mycket som ni vet att göra. Så när jag hinner träna mera så går de väl mer undan! Känns som att dom två sista veckorna i alla fall denna vecka så går jag ner lite hela tiden och tror att min kropp har vant sig nu med LCHF mat så nu är fettförbränningen i full gång hela tiden.
 
Trodde att när jag börja att de här kommer kännas i tid och ork att jag äter strikt, men jag har knappt tänkt på att de är en strikt upplägg jag äter. Har blivit så van och motiverad nu så de är som vilken mat som helst:)! Folk börjar se verkligen nu att jag har gått ner, jag ser de själv också.
 
Har taggat 3 cm runt midjan, 3,5 cm runt höften och resten av kroppen är 1-2 cm:)! Känns också på vissa kläder att dom sitter lite lösare eller lite bättre om de var nått plagg som satt löst. Men är inte i mål än är en bra bit kvar! :) Men så fruktansvärt kul att se resultat när jag har vart lat i två år...
 
Gillar inte att ta bild framifrån, men tar med den här ändå ;)
 
Kan ta bild under ifrån utan att få masa fläsk under hakan, var inte igår ;)
Tog dom här bilderna nyss :)!
 
 
Till top