Första advent:)

Allmänt Permalink0
Har nyss druckit mitt kaffe och myst med advent ljuset! :) Har blivit beroende av kaffe nu -.- Förut drack jag de ibland för de var gott och man fick lite kick nu får jag huvudvärk om jag inte dricker haha. Börjar bli vuxen xD Är lite av en beroende människa förut hade jag ju sockerberoende, men eftersom den är helt borta så skaffar jag ett nytt, kaffe är väl bättre. Dricker bara typ 2-3 koppar per dag :) Aja ska inte skriva en novell om mitt kaffe.
 
Idag är de första advent och jag tror inte någon har missat de! ;) Super mysigt med jul, bästa högtiden! Har ni också jul pyntat? De hör till att ha lite tomtar här och där och ha massa röda-gröna-vita färger :D
 
Haha på jobbet har vi jul låtar som snurrar i butiken och kommer väl hinna tröttna på dom (har redan börjat). Får stänga av öronen och öppna dom en vecka innan jul ;) Jag måste börja köpa jul klappar, har hunnit köpa nästan alla till mamma, en sak kvar men har alla andra klappar kvar. Blir väl in i de sista jag vet vad jag ska köpa, hehe.
 
Idag ska jag träffa Lenita ska bli super skoj! :) Ska redigera ett klipp nu på en haul. Sen Om de blir idag eller i veckan ska jag spela in en jul-tag. De hör till!:)
Till top