Snart dags för gymmet!:)

Allmänt, Träning, kost och LCHF Permalink0
Åt middag nyss och är svin mätt. Förutom min middag så smakade jag på kanten av mitt nya bröd, som jag bakade idag. (nöt bröd-LCHF). SVIN GOD! bland de godaste bröden jag har smakat, tusen gånger godare än alla bröd med mjöl och sånt i. Kan visa bild senare och lägga upp receptet (har hittat de på en toppen sida med massa LCHF recept).
 
Håller på att vila magen för snart ska jag och pappa åka till gymmet. Ska bli kul att gå till gymmet idag har inte haft lust för gymmet på någon vecka utan tränat annat då. När jag starta på gymmet som var i febuari  fick man ha en duktig personlig tränare för två lektioner för att veta att man gjorde rätt och få lite tips. Hon kommer nog tycka de är konstigt att se mig smalare nu utan att jag har varit där haha på två veckor xD! Men har tänkt att gå på gymmet en dag i veckan ( kanske två) sen en dag i veckan dansa afrikansk dans och tredje dan en pw/jogga. Måste variera mig för tröttnar annars :) Vill träna både kondition, styrka och en blandning.
 
Vi hörs :D!
 
 
Till top