ett ord: HATAR

Allmänt Permalink0
Så här skrev jag i natt på facebook:

"Kan inte med ord beskriva hur mycket jag HATAR spindlar, min fobi är enorm. Fattar inte hur dom alltid ska dyka upp när jag ska sova så sitter äckel spindeln på min vägg. (Vit vägg med svart spindel= blir inte osynlig direkt) hela jag får kramp i benen, mitt hjärta slår i 180 och paniken uppstår! Så är det när de är en liten spindel, vill inte ens tala om hur jag mår när en spindel är större än fem krona( som är skit stort för mig!) mår psykiskt dåligt när jag bara skriver spindel så jag slutar att skriva nu.. Fy fan

känner sig rädd."
 
Mitt rum kallar jag spindel rummet eftersom de dyker upp några ibland..(ofta enligt mig). Fick se en bild i en sekund på en spindel med ögon idag. Tog en sekund så fick jag massa tårar! :( haha jag slår fan rekord. I natt hoppar jag över "sällskapet" att han en spindel i mitt rum, TACK!
 
Brukar lägga upp bilder på de jag pratar om i inläggen, men hoppar de såklart! Tror ni fattar varför;) haha
 
Till top