Halloween veckan!:)

Allmänt Permalink0
De är vecka 44 och dom som går i skolan nu har väl höstlov här i Stockholm i alla fall. Tror jag haha. Sen är de halloween i helgen och jag är laddad inför lördagen då jag ska på halloween fest!:) Ska bli så skoj!
I helgen så tog jag de lugnt på fredagen och blev idol kväll. För skulle jobba på lördagen, sen blev de att dra ut på kvällen. Igår så mådde jag hur bra som helst (eller ja jag har aldrig mått så bra när jag har vart ute innan), mycket har med att jag äter LCHF som gör att jag mår tusen gånger bättre :) Sen några andra grejer :)! Så jag bakade LCHF knäckebröd. Dom blev jätte goda, dock smakar dom lite för mycket kokos. Hittade inte ett kokos fett utan smak som man skulle ha. De gick bra att ha smak i men jag vill helst inte att de ska smaka för mycket av de annars hur goda som helst :D
Innan degen skulle in i ugnen:)
 
Mums:)! Åt till frukost:)!
 
Ps: nu är de minus 2.2 kg! :D
 
 
 
 
Till top