Min motivation!

Träning, kost och LCHF Permalink0
Imorse så vakna jag av att vara hur trött som helst, längtade då redan tills när jag skulle sova igen. Men gick upp gjorde upp min frukost med mina nya egna bakta fröbröd och annat lchf frukost:) Sen en celcius som gjorde mig pigg bara efter några klunkar!:D Skön start på dagen:)!

Vad som motiverar mig nu när jag har börjat med lchf: är att få ett nytt liv med en sund kropp och själ. De jag gör är att kolla på gamla bilder då jag var sund och mådde bra. De gör mig så motiverad, för när jag har kämpat massor så är jag där igen och mår lika bra som då om inte bättre (eftersom jag äter lchf nu och mår bättre med en sådan livskost). 

 
Sen så äcklas jag av allt socker som finns när man får veta så mycket i mellan raderna med lchf så de motiverar mig starkt. Har också del mål fram tills mitt slut mål(min drömvikt som jag ska stanna på) Del målen gör mig motiverad för då vet jag vad steg 1, steg 2 osv är. Även ha små mål per vecka!
 
Kommer också att belöna mig med något nytt plagg/ något nytt smink när jag har varit riktigt duktig:)! Bästa belöningen jag vet är ju smink;) men även som sagt nya kläder när man kan kolla på någon mindre storlek :)! 
 
Att kolla in andras stora förändringar till en hälsosam kropp och själ motiverar mig och blir så imponerad samtidigt! Sjukt grymt gjort:)!
 
Allt de här motiverar mig!:) 
Till top