Ingen vila, ingen rast:)

Allmänt Permalink0
Idag har de vart full rulle på mig, hehe. Inte likt mig på en söndag ;)
Har hunnit handla massa mat på ica, sen shoppat lite på lagerhouse 157 sen handlat på en annan ica haha!
Har lagat massa mat för att göra matlåder, blev två nya recept och ska bli jätte gott att testa, Behöver jag säga varje gång att de är LCHF, borde inte behöva göra de.
 
Har typ för första gången (nästan) strukit massa kläder, många kavajer och blusar. Varför jag har fått för mig de kommer jag berätta imorgon för jag ska berätta en stooor nyhet då :D
 
Har även putsat mina skor, för att lägga på en ny uppfräschning av färg på mina svarta stövlar, dom blir som nya.
 
Har lockat mitt hår lite, gör de bara lite snabbt men ändå hållbart så man kan sova med de och sen ha ett fint svall på håret i några dagar. Har nyss målat ,mina naglar och ska nu innan jag lägger mig smörja in kroppen med min dove kräm som ger färg. De är lugnt mitt nya beroende. Har nu under några veckor smörjt in mig 1-3 gånger per vecka mest två gånger och blir så fin brun färg fast ändå naturligt. Dock har jag inte gjort de nu på typ 4-5 dagar och skrubba bort lite också då. Så mina händer är vita eller jag skulle säga genomskinliga... Fy fan vad vit man är utan krämen så jaaaa jag kommer inte sluta. Tycker att färgen håller bra på kroppen där de blir fulast är på händerna eftersom man tvättar händerna ofta eller jag gör de. Sen på fötterna kan de lätt bli fläckigt. Annars bara plus:)
 
Super tråkigt inlägg att kanske läsa, förlåt för de men villa skriva lite nu när jag har uppdaterat så dåligt :P
 
Ett stort tips är att lyssna på Bingos och Katrins Podcast, Binkat heter kanalen. Dom är så roliga måste hålla mig för skratt varje gång och lyckas inte med de hahah! Sen är de relations frågor dom svarar på och tycker de är kul att lyssna på sånt. Nä ni måste lyssna på dom :)
 
 
Till top