Onsdag och jag är ledig<3

Allmänt Permalink0
Jobbade igår kväll, sen skynda jag mig hem för igår började den nya serien MORDET. Börja gråta också men visste att jag skulle göra de. Kommer böla till varje avsnitt så hemskt:(!
 
Idag är jag ledig, WOOP! Jag längtar till helgen för då kan jag äntligen göra nått kul, känns som att jag har bara jobbat och vilat hela de här året ( har ju gått 21 dagar i år ;) ).
 
Idag ska jag dra till gymmet, är för sällan där för jag tycker de är djävulskt tråkigt. hehe. Men nu när jag har varit sjuk i två veckor har jag längtat till gymmet. Men de roliga är att jag har varit ganska sällan där, men jag blir alltid smalare varje gång jag kommer dit. HAHA dom som jobbar där måste ju fatta ingenting ;)
 
Nä nu ska jag måla naglarna, har körigt schema idag ;)
 
asså LCHF nöt brödet som jag har gjort är sviiiiin gott! Man blir mega mätt också. Dom ser kanske stora ut på bilden men dom är typ bara 6 cm långa och smala. Men skit tunga och kompakta med massa bra grejer i :)!
 
Till top