Välkommen 2015! :)

Allmänt Permalink0
Ja shit de är verkligen nytt år nu helt sjukt. Känns som de var igår jag firade in 2014. Tiden går lite för fort kan man tycka, i vissa lägen är de skönt men läskigt att tiden flyger förbi snart är jag väl 65 år.. känns så haha.
 
Igår var en rolig kväll, åt först god middag med Pappa och Britt-marie och brorsan. Oxfilé, bea och grönsaker MUMS! :) Sen mötte jag upp Lenita och Jessi för att åka på en fest och där hängde vi med Jonas och hans kompisar :) Rolig kväll hade vi och idag har jag inte varit så bakis för jag har för en gång skull inte blandat. Hahah! försöker lära mig att hur kul man än har ska jag inte shotta! tål ju lika mycket som en myra känns de som ;)
 
Nytt år är kommen och jag hälsar året varmt välkommen och ser mycket fram emot året. Har en väldigt bra magkänsla när de kommer till de här året. Jag har inte massa nyårslöften utan jag har mål jag ska uppnå. Men dom målen har jag hela tiden :) Ja ena målet vet ni nog om med min resa med LCHF. Apprå på de! Har nu nått min första mål inom vikten har satt upp fyra olika mål. 12.1 kg har jag minus nu!:) På elva veckor blir de nu på lördag:) Så glad! Folk frågar mig är de inte jobbigt att vara utan socker och för mig är de enkelt. Svaret är: de är super enkelt. Trodde aldrig att jag skulle känna så men de är sant:)
 
Ska gå sova nu och imorgon blir de bowling. Jag hoppas jag kör grymt (jävla vinnarskalle HAHA!). På lördag fyller Annie 21 år och de ska firas! :) Bra start på detta år och hoppas ni har haft en grymt nyårs firande och så laddar vi upp för ett nytt härligt år!:)
 
asså kolla finn och juans små tassar runt varandra! Jag får panik varje dag av hur söta dom är... herregud mina små gullisar!
 
 
 
Till top