Onsdagen är i full gång!

Allmänt Permalink0
Full fart! Jäklar vad den här förmiddag försvann. De har varit fullt upp hos oss, kommer hänga kvar efter lunchen också. Men ändå så pass lagom mycket så man hinner med allt. Fler intensiva dagar kommer att komma nu på torsdag och fredag också, det blir kul. Älskar jobbet som receptionist. När man är spindeln i nätet (gillar ju dock inte spindlar haha).
 
Idag ska jag bleka min tänder, igår kom brevbäraren och plinga på hos mamma och lämna paketet. Haha som tur var så var Peter hemma. Värsta lyxen ;) Så det ska jag testa för första gången. Inte för att jag har gula tänder, men dem är inte vita. Så snyggt om man kan få super vita tänder :D Så värt ett försök och sen kan jag ju se om jag kan tipsa det till er. Ska även träna idag med och avsluta kvällen med min egna terapi -BUSA mig så jag blir brun ;). Den från St. Tropez är verkligen grym. Smörjde in mig för sex dagar sen och har fortfarande färg. Så förmodligen håller den i 7-10 dagar, PERFEKT! Kommer ju komma vissa veckor jag ej hinner och då kanske man kan se ut som halvt levande istället för halvt som ett lik ;)
 
Snart dags för min lunch och jag är hungrig som ett troll! Kycklingsallad ska köpas och den köps på ett lunchställe och den är fan den godaste salladen som finns! MUMS!
 
Till top